16.4.2011 Milovice

22.04.2011 18:33

 

 

Díky osvědčené kocnepci kdy se jeden úsek opakuje 2x v rámci jedné RZ a pak se teprve pokračuje do cíle narostla délka tratě na 3,3 km.

Tento způsob sice odstranil v rally běžně používaný start na daný čas protože se startuje na pokyn startéra ( p. Blahout ) ale takhle je to aspoň  rychleji odsejpá.A navíc skoro odpadli problémy s opozdilci na startu.

 

 

Poznámky ke trati: Nejhorší podle mě byl úsek Hup do pole, který se navíc dal docela dobře nahradit ( na mapě alternativa ) . Ale rally není jen jízda pořád naplno je důležité u toho používat rozum a občas zpomalit a prodat daný úsek pošetřit techniku a vyvarovat se nehodě. Jenže právě tohle jsem neudělal a při druhé RZ jsem udělal v retardéru jezdeckou chybu. Mimochodem retardér opravdu auta zpomaloval a  měl na výjezdu traktorovou pneumatiku což chválím. A právě o ní jsem zachytil a poškodil řízení. Nebyl jsem sám Ladislav Procházka tady  taky zachytl o gumu ale jen přestřihl péro ( klínek ) ve svislém čepu jak nám později vysvětlil. Ovšem poškozených náprav bylo více.  

Jako například st.39 Martin Novotný ze škodou favorit,který navštívil příkopu. 

 

 

 

 

 

 

 Jen o 30 metrů dříve se nažil pročesat křoví st.38 Karel Mikyna škoda favorit ( mimochodem začínal v Milovicích ze škodou 105 )

 

více foto zde: rtr.rajce.idnes.cz/16.4.2011_8.AR_Milovice/

 

 

 

Ale problémy jsme měli už po první RZ kdy se nám v první Rz vylomil plynový pedál z karoserie. Ale pořád jsme dopadli relativně dobře takový Abrt ani do souteže nenastoupil hold technika si někdy postaví hlavu. Druhá RZ se brzy po našem odstoupení zastavila z důvodu oleje na trati . Někdo asi udělal na těch dírách vanu. 

A jak dopadli ti kdo dojeli?  Ve třídě jedna byla slabší konkurence. Vítěz předchozího závodu nestartoval a tak se zbytečně připravil o body ( možná šetří techniku do Sosonové). Abrta zradila technika ještě před startem jak jsme už psal. A tak kdo dorazil do cíle bodoval.

Za zmínku stojí určitě fabie, které zpestřují startovní pole doufám,že je uvídíme na stratu častěji.

 A těd výsledky škoda cupu:

Jaroslav Veselý opět vylepšil svoji škodu 130 a podle jeho slov to jede jako drak. Ve výsledkách sice je až pátý. Protože na první vložce byl mimo trať a v 5.Rz musel odstoupit na transmise takže dostal penalizaci za nedokončení všech vložek. 

Do Sosnové si přijel zatrénovat i Jirka Petrášek. Více info zde: www.ewrc.cz/ewrc/show.php?id=16603&title=stara-ascona-nove-slozeni

Blahout se v Milovicíh vozil s letitou 1000mb 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Za zmíku stojí určitě změna občerstvení snad k lepšímu - když si smolař Abrt tak pochutnává...My si po špatných zkušenostech z předchozích podniků ( kromě Bělé ) vozíme vlastní párky ze špenátem :). 

 

 

 

 

 

 

 

A že Milovice jsou multifunkční potvrdili nejen letedla, která nám přistávala nad hlavou ale i závody čtyřkolek a vozíčkářu nebo prezentáční jídy BH CAPO CAR Racingu a jeho posádky Martin Bujáček - Marek Omelka. více info zde: www.motolevel.com/fotogalerie-1538-fotoreport-z-8-amater-rallye-milovice-radim-kubala

Nedaleko se navíc jel první letošní podnik truck trialu, který jsme navštívili v neděli foto zde: www.trucktrial.cz/fotogalerie/category/91-milovice-foto-2010?lang=cs

V době psaní tohoto článku je již přihláška do Sosnové, snad dlouhá doba na podání přihlášky povede k větší účasti. My zatím účast zvažujeme. Sosnovou už známe a navíc startovné je vyšší 1800 kč a my musíme dát ještě auto dopořádku.