Nové ZÚ 2011/12 amatér rally

25.08.2011 20:28

Tak se blíží start nové sezóny Amatér rally, kterou jsme loni jeli skoro celou. Kalendář už je předběžně hotový nikoliv však pravidla. Je dobře, že se nad nima strhla diskuze na fóru do ktére se zapojil i pan Blahout čehož si vážím. Je fajn,že sami závodníci si můžou tvořit předpisi. Problém je ale dohodnout se.

 

Myslím, že se zapomělo na jednu věc je to amatérská rally a ta má sloužit amatérům aby si vyzkoušeli co nejvěrnější podmínky rally. A to je otom především pobavit se, zažít adrenalin bezpečně a za rozumnou cenu.

Jinak díky za super rychlej program na rozdělní tříd. Hrál jsem si sním hodně dlouho. A nikdy se mi nepodařilo dosáhnout ideálu buď byli třídy nevyrovnané a když byli vyrovnané počtem tak v několika bylo moc aut různých výkonů a obsahů takže zase nefér. A pořád dokola.

Když se s někým chci porovnávat tak si najdu zhruba stejný vůz a podle něho se můžu měřit jak asi na tom jsem. Za celý rok jsem věděl kdo jezdí podobné časy a kdo trochu lepší a to jsem vždycky s napětím sledoval. A když to byl lepší vůz tak mě to víc těšilo,že mu stačíme. Ale pro lepší porovnání bych uvítal kdyby se vědělo který vůz je jak výkoný.


Jasně když získám nějáky ten pohár je to fajn, ale jak jsem psal na začátku o to tady primárně nejde.