4.9.2010 Milovice

18.04.2011 17:00

 

Píšu trochu se zpožděním protože jsem do poslední chvýle nevěděl jestli se do toho vrhnu.

Takže po dlouhé pauze kdy jsme nezávodili jsme se rozhodli,že letos pokud finance,zdraví a technika dovolí tak bychom chtěli odjet všechny soutěže v amatérrally 2010/2011 + vybrané konkureční závody a co nejvíce závodů na sněhu.

Měla to být premiéra repasované převodovky s lehkým převodem 4,22 a taky poprvé jedeme s již staršími pneumatikami na širších hliníkových kolech.

Ale ted už o Milovicích

Už při seznamovacích jízdách se nám trat zdála místy spíš pro cross country rally.

První Rz jsme začali opatrně, přesto auto hodně trpělo a přední čelo se pomalu začalo deformovat.Zvláště místo 2. na mapě "hup do pole a ven" chtělo prodávat.

Už při druhé Rz jsem ale šel do toho po hlavě.Což se ještě umocnilo tím, že jsme začali dojíždět před námi nějakého bavoráka (asi měl poruchu) takže jsem tahal co to šlo. Jenže jsem svoji snahu přehnal a v poslení šotolinové zatáčce, na výjezdu jsme přidal moc plynu auto se začalo přetáčet bylo to v lesním úseku kde nebylo moc místa na korigování směru navíc jsme před sebou uviděl úzkou bránu s fotobuňkami.Okamžitě jsem pomyslel nespáchat smrtelný řích a zbořit ji.Tak jsem to radši zabrzdil a auto si to šinulo na auto časoměřiče od něhož se zastavilo tak 1.metr. Naštěstí časoměřic zůstal chladný a když viděl,že se auto nechce zpět na trat šel ochotně potlačit za mu moc děkujem o omlouváme se za to kamikaze na něj. Autu se zpátky na trat nechtělo .Nešla zařadit zpátečka, no spíš jsem ji tamve stresu nemohl najít-nakonec ji našel Vojta, je dobré mít spolujzdce i na tak kratké rz, takže jsme tam nakonec nechali okolo 20 vteřin.

Po dojezdu do cíle zjištujme, že auto dostalo pořádnou ránu na spodek a ztratili jsme spzetku,kterou dostáváme od pořadatelů v cíli další rz.Děkujem, nevím kde bychom ji v té džungli hledali.

Další rz jsme postupně zrchlovali a já se snažil vyhýbat velkým dírám.Bohužel moc se mi to nedařilo.A při nějakém průjezdu v místě 2 na mapě jsme nedobrovolně začali z vylechčovacími pracemi na našem vozu a to tím,že jsem ztratili levý podběh.(je to přece závodák a takové věci nepotřebuje-ale máme ještě tři tak uvídíme příště)

Poslední významnou chybyčkouv poslední Rz bylo přetočení a tukanec do pneumatik na výjezdu ze šotoliny před dlouhou rovinkou.Což náš málem stálo naše třetí místo.

Přesto si myslým,že RZ byla pěkná až na těch pár míst.Žádné velké uzlení rukou na volantu jako u slalomu.Což u seriového řízení ocenuji.

Výsledky třídy I.

Výsledky škoda cupu :